РУС УКР ENG До уваги наших клієнтів в Києві! Для врегулювання страхових випадків звертайтеся за адресою вул. Саксаганського, 38- Б.

Відшкодування самостійно витрачених коштiв

Дії страхувальника при настанні страхового випадку

При настанні страхового випадку застрахованій особі або її представнику необхідно негайно, протягом 24 годин, звернутися в Асистанс за телефонними номерами, які зазначені на КАРТЦІ та надати наступну інформацію:

  • Прізвище, ім’я
  • Номер Договору (Сервісної картки) та строк його (її) дії
  • Інформацію про стан здоров’я
  • Фактичну адресу місцезнаходження та номера контактних телефонів
  • Іншу інформацію на запит Страхової компанії./li>

Як що застрахована особа не повідомила про настання страхової події з поважних причин (наприклад: екстрена медична допомога або невідкладна госпіталізація), необхідно протягом доби з моменту настання страхової події – повідомити СТРАХОВИКА. Зробити це може як Застрахована особа так і її уповноважені.

Крім того, ЗАСТРАХОВАНА ОСОБА може звернутися в будь-яку медичну установу, що не знаходиться в договірних стосунках зі СТРАХОВИКОМ / АСИСТАНСОМ, та оплатити медичні послуги самостійно, але за умови, що це було попередньо узгоджено із АСИСТАНСОМ засобами телефонного зв’язку, електронною поштою, вайбером, при цьому виплата СТРАХОВИКОМ страхового відшкодування ВИГОДОНАБУВАЧУ здійснюватиметься в порядку та у розмірах, що встановлені для такого випадку умовами цього ДОГОВОРУ.

Дії страхувальника після завершення страхового випадку

Страховик здійснює страхову виплату безпосередньо Страхувальнику/ Застрахованій особі/Вигодонабувачу або представнику Застрахованої особи на підставі довіреності.

Всі документи, які необхідні для прийняття рішення щодо страхової виплати, Застрахована особа повинна надати протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів або більше (строки дивіться у Договорі) з моменту закінчення лікування. У випадку неможливості надання документів у межах зазначеного строку (наприклад, у зв’язку з відрядженням тощо), застрахована особа надає документ, який підтверджує обставини затримки і страхова компанія продовжує цей строк.

Після одержання всіх необхідних підтверджуючих документів Страховик протягом строку обумовленого в договорі (від 5 до 10 робочих днів) приймає рішення про страхову виплату, після чого складає страховий акт щодо страхової виплати із визначенням її розміру або приймає обґрунтоване рішення про відмову у страховій виплаті, про що письмово повідомляє Страхувальника/Застраховану особу протягом 5 (п’яти) робочих днів.

Страхова виплата здійснюється протягом строку, обумовленого в договорі (від 5 до 10 робочих днів), в грошовій одиниці України:

  • на особистий картковий рахунок Страхувальника/Застрахованої особи (окрім зарплатної карти)
  • готівкою по системі грошових переказів через банк «Райффайзен Банк Аваль» (послуга Аваль-експрес)

Якщо Застрахованою особою є недієздатна особа, одержувачем страхової виплати є її законні представники.

Документи на отримання страхової виплати можна надати в Страхову компанію особисто (в т.ч. кур’єром за власний рахунок) або поштою (рекомендується відправляти листом з повідомленням з описом) за адресою:

01033, м. Київ, вул. Саксаганського 38-Б, ПрАТ «СТ «Іллічівське» (Відділ врегулювання збитків по ДМС).

Прийом документів в робочі дні з понеділка до четверга 9-00 до 17-30, п’ятниця з 9-00 до 16-30 обідня перерва з 13-00 до 13-45

Заява про виплату ДМС

Амбулаторно-поліклінічні послуги.

Перелік обов’язкових документів зі сторони Застрахованої особи :

  • Заява на страхове відшкодування (посилання на заяву на відшкодування);
  • Копія паспорта (стор 1, 2 та сторінка з реєстрацією);
  • Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру;
  • Копія страхової (сервісної) картки або Договору страхування;
  • Копія свідоцтва про народження, якщо Застрахована особа є неповнолітньою
  • Розрахункові документи: фіскальні касові чеки або квитанції до прибуткових касових ордерів або квитанції банківських установ, що підтверджують факт оплати медичних послуг (ОРИГІНАЛИ);
  • Довідка з медичної установи (виписка з амбулаторної карти, або консультативний висновок тощо), яка містить дату звернення, ПІБ ЗАСТРАХОВАНОЇ ОСОБИ, діагноз, а також перелік рекомендацій, завірена печаткою лікувальної установи;
  • Акт виконаних робіт/наданих медичних послуг від клініки з вказанням ПІБ ЗАСТРАХОВАНОЇ ОСОБИ, дати, назви та вартості отриманих послуг, завірений печаткою лікувальної установи, якщо вони були самостійно сплачені;
  • Копії результатів обстежень (якщо проводилися);
  • Копії документів лікувального закладу завірені печаткою, а саме: копія ліцензії, свідоцтва про державну реєстрацію або Витяг/Виписка з ЄДРПОУ та документу обраного що до оподаткування. Якщо ЗАСТРАХОВАНА ОСОБА отримала медичні послуги в приватному медичному закладі, з яким у Страховика є договірні відносини або державному медичному закладі – дані документи надавати непотрібно.
Стаціонарні послуги
  • Заява на страхове відшкодування (посилання на заяву на відшкодування);
  • Копія паспорта (стор 1, 2 та сторінка з реєстрацією);
  • Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру;
  • Копія страхової (сервісної) картки або Договору Страхування;
  • Копія свідоцтва про народження, якщо Застрахована особа є неповнолітньою
  • Розрахункові документи: фіскальні касові чеки або квитанції до прибуткових касових ордерів або квитанції банківських установ, що підтверджують факт оплати медичних послуг (ОРИГІНАЛИ);
  • Виписка з історії хвороби, яка містить ПІБ ЗАСТРАХОВАНОЇ ОСОБИ, діагноз, дати перебування на стаціонарному лікуванні перелік виконаних діагностичних послуг, використаних медикаментів(назва препарату) з зазначенням дози, кратності та терміну їх прийому, завірена печаткою лікувальної установи;
  • Акт виконаних робіт /наданих медичних послуг від клініки з вказанням ПІБ ЗАСТРАХОВАНОЇ ОСОБИ, дати, назви отриманих послуг та з повною калькуляцією їх вартості завірений печаткою лікувальної установи, якщо вони були самостійно сплачені;
  • Копії документів лікувального закладу завірені печаткою, а саме: копія ліцензії, свідоцтва про державну реєстрацію або Витяг/Виписка з ЄДРПОУ та документу обраного що до оподаткування. Якщо ЗАСТРАХОВАНА ОСОБА отримала медичні послуги в приватному медичному закладі, з яким у Страховика є договірні відносини або державному медичному закладі – дані документи надавати непотрібно.
Лікувально-оздоровчі послуги
  • Заява на страхове відшкодування (посилання на заяву на відшкодування);
  • Копія паспорта (стор 1, 2 та сторінка з реєстрацією);
  • Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру;
  • Копія страхової (сервісної) картки або Договору страхування;
  • Копія свідоцтва про народження, якщо Застрахована особа є неповнолітньою;
  • Розрахункові документи: фіскальні касові чеки або квитанції до прибуткових касових ордерів установ або товарний чек з найменуванням послуги або квитанції банківських установ, що підтверджують факт оплати послуг (ОРИГІНАЛИ);
  • Акт виконаних робіт/наданих послуг від оздоровчого закладу з вказанням ПІБ ЗАСТРАХОВАНОЇ ОСОБИ, перелік послуг з повною калькуляцією їх вартості за датою отримання послуги завірений печаткою установи;
  • Копії документів оздоровчого закладу завірені печаткою, а саме: свідоцтва про державну реєстрацію або Витяг/Виписка з ЄДРПОУ та документу обраного що до оподаткування. Якщо ЗАСТРАХОВАНА ОСОБА отримала послуги в приватному закладі, з яким у Страховика є договірні відносини або державному закладі – дані документи надавати непотрібно.
Медикаментозне забезпечення (самостійне придбання медикаментів)
  • Заява на страхове відшкодування (посилання на заяву на відшкодування);
  • Копія паспорта (стор 1, 2 та сторінка з реєстрацією);
  • Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру;
  • Копія страхової (сервісної) картки або Договору страхування;
  • Копія свідоцтва про народження, якщо Застрахована особа є неповнолітньою;
  • Розрахункові документи: фіскальні касові чеки або квитанції до прибуткових касових ордерів або квитанції банківських установ, що підтверджують факт оплати медикаментів. У випадку, якщо в фіскальному касовому чеку не зазначена назва придбаного медикаменту, то обов’язково потрібен товарний чек з назвою придбаних медикаментів (ОРИГІНАЛИ);
  • Довідка з медичної установи (виписка з амбулаторної карти, або консультативний висновок тощо), яка містить дату звернення, ПІБ ЗАСТРАХОВАНОЇ ОСОБИ, діагноз, а також перелік рекомендованих медикаментів з зазначенням дози, кратності та терміну прийому завірена печаткою лікувальної установи;
  • Для ФОП або ПП копії документів аптечного закладу завірені печаткою, а саме: копія ліцензії, свідоцтва про державну реєстрацію або Витяг/Виписка з ЄДРПОУ та документу обраного що до оподаткування.
Офтальмологічні послуги (опція «Корекція зору», придбання лінз, окулярів та ін.)
  • Заява на страхове відшкодування (посилання на заяву на відшкодування);
  • Копія паспорта (стор 1, 2 та сторінка з реєстрацією);
  • Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру;
  • Копія страхової (сервісної) картки або Договору страхування;
  • Копія свідоцтва про народження, якщо Застрахована особа є неповнолітньою;
  • Розрахункові документи: фіскальні касові чеки або квитанції до прибуткових касових ордерів або товарний чек або квитанції банківських установ, що підтверджують факт оплати медичних послуг/лінз/окулярів. (ОРИГІНАЛИ);
  • Рецепт з печаткою лікаря на лінзи/окуляри, з обов’язковим вказанням ПІБ ЗАСТРАХОВАНОЇ ОСОБИ;
  • Копії документів закладу завірені печаткою, а саме: свідоцтва про державну реєстрацію або Витяг/Виписка з ЄДРПОУ та документу обраного що до оподаткування. Якщо ЗАСТРАХОВАНА ОСОБА отримала медикаменти в закладі, з яким у Страховика є договірні відносини, дані документи надавати непотрібно.
Стоматологічні послуги
  • Заява на страхове відшкодування (посилання на заяву на відшкодування);
  • Копія паспорта (стор 1, 2 та сторінка з реєстрацією);
  • Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру;
  • Копія страхової (сервісної) картки або Договору страхування;
  • Копія свідоцтва про народження, якщо Застрахована особа є неповнолітньою
  • Розрахункові документи: фіскальні касові чеки або квитанції до прибуткових касових ордерів, або квитанції банківських установ, що підтверджують факт оплати медичних послуг (ОРИГІНАЛИ);
  • Акт виконаних робіт/наданих медичних послуг від клініки з вказанням ПІБ ЗАСТРАХОВАНОЇ ОСОБИ, діагнозу, переліку медичних послуг з повною калькуляцією їх вартості за датою отримання послуги завірений печаткою лікувальної установи;
  • Копії документів лікувального закладу завірені печаткою, а саме: копія ліцензії, свідоцтва про державну реєстрацію або Витяг/Виписка з ЄДРПОУ та документу обраного що до оподаткування. Якщо ЗАСТРАХОВАНА ОСОБА отримала медичні послуги в приватному медичному закладі, з яким у Страховика є договірні відносини або державному медичному закладі – дані документи надавати непотрібно.
Пологи (отримання коштів по факту пологів)
  • Заява на страхове відшкодування (посилання на заяву на відшкодування);
  • Копія паспорта (стор 1, 2 та сторінка з реєстрацією);
  • Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру;
  • Копія страхової (сервісної) картки або Договору страхування;
  • Копія свідоцтва про народження дитини;
  • Копія довідки про народження дитини або копія обмінної карти завірена пологовим будинком.